Livrare si Plata

Termeni, condiții comerciale și de retur

Costuri de livrare:

Sub 40kg

Peste 40kg

  Sub 2100 lei

Taxa fixa

Pallex, 150 lei

  Peste 2100 lei

Gratuit

Pallex Gratis

 

Condiții plată:

  • Plata se poate realiza cu card online, transfer bancar sau ramburs în cazul comenzilor care NU depășesc greutatea totală de 39 de kg.
  • Dacă greutatea totală a comenzii este egală sau mai mare de 40kg atunci plata se va face exclusiv prin card online sau transfer bancar.

 

Orice activitate comercială, răspundere și garanție legată de comercializarea produselor sau serviciilor prin intermediul acestui magazin virtual (site/pagina web), http://www.amrita.ro , se supune legislației române și celei europene în materie, împreună cu termenele și condițiile menționate în această secțiune. Dacă nu sunteți de acord în totalitate, fără rezerve și fără echivoc cu cele menționate în această secțiune, dacă nu înțelegeți pe deplin acești termeni și condițiile precizate în această secțiune, dacă nu aveți vârsta care să vă permită luarea unei decizii de cumpărare / plată sau dacă aveți restricții privind luarea de decizii atunci nu puteți să folosiți acest magazin virtual. Prin folosirea acestui magazin virtual (chiar și prin vizitarea paginilor sale și a subpaginilor legate de el, sau doar prin simpla creare a unui cont la el) confirmați că aveți capacitatea legală și dreptul legal de a lua decizii, că ați înțeles termenii și condițiile și că le-ați acceptat în totalitate, fără rezerve.

Pozele și filmările produselor prezentate în acest magazin virtual și/sau în paginile și subpaginile web legate la el sunt orientative, putând diferi față de cele reale ale acelor produse și de asemenea pot arăta accesorii ce nu sunt incluse în pachetul produsului vândut. Toate fotografiile prezentate pot să nu reflecte imaginile și caracteristicile actualizate ale produselor. Ambalajele produselor pot diferi în realitate față de cele din fotografiile sau filmele prezentate pe acest site. Designul, culorile, formele, greutățile, dimensiunile pot diferi în realitate față de cele prezentate pe site. Specificațiile tehnice și caracteristicile descrise sunt cu titlu orientativ, putând fi schimbate fără înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală între comerciant / furnizor și cumpărător. Toate prezentările nu obligă firma producătoare sau pe comerciant / furnizor față de client. Înainte de a achiziționa un produs prezentat pe acest site sau pe una dintre paginile web legate de acesta puteți să cereți informații actualizate și exacte despre produsul dorit, folosind doar cu titlu informativ ceea ce este descris și prezentat (prin poze, filme și text) în site sau în paginile web legate la acesta.

Prețul produsului conține valoarea TVA, costul transportului se calculează automat când se introduc datele de livrare și se finalizează comanda. Niciun preț afișat pe site nu include costuri și comisioane implicate de eventuala livrare a produselor de la comerciant / furnizor la cumpărător (de exemplu, dar fără a se limita la, transport, asigurarea valorii și integrității bunurilor transportate, comision de ramburs, costuri de km suplimentari parcurși de curier de la cea mai apropiata localitate deservita direct până în localitatea indicată de către cumpărător ca și destinație, costuri de procesare comanda în vederea livrării, ambalare și/sau reambalare, etichetare, manipulare produse, etc). Toate aceste costuri și comisioane se adaugă suplimentar prețului afișat.

Trebuie să aveți în vedere că, dacă solicitați ca produsele să vă fie livrate, este posibil ca valoarea estimată a costurilor de livrare să fie calculată eronat.  În cazul în care valoarea estimată este greșit calculată veți primi o notificare prin care vi se va comunică valoarea corectă a costului de livrare, oferindu-vă posibilitatea să o acceptați sau să o refuzați. În cazul unui refuz comanda dvs. vi se va anula în mod automat. Ne rezervăm dreptul să refuzăm livrarea produselor comandate în cazul în care costurile estimate automat de către site-ul nostru sunt greșit calculate. Dacă nu sunteți de acord cu această condiție atunci vă solicitam să nu plasați comenzi pe acest site web.

Ne rezervăm dreptul de a refuza, fără a ne obliga la o justificare, acceptarea și onorarea unor comenzi care solicita ca modalitate de plată rambursul (plata produselor la primirea coletului/coletelor). În general, vom refuza acceptarea comenzilor cu greutate mai mare de 40 kg dacă se solicită plata acestora în sistem ramburs.

Comenzile provenite de la clienții care au comandat în trecut diverse produse dar care la primirea lor au refuzat achitarea produselor în sistem ramburs, determinând întoarcerea la comerciant / furnizor a produselor comandate, vor fi refuzate în cazul în care se solicita plata în sistem ramburs.

Pentru procesarea comenzilor este posibil să apară un cost fix de procesare (care acoperă costurile generate de ambalarea, etichetarea coletelor, pregătirile de livrare, etc).

Comanda se va confirma telefonic/ printr-un SMS, sau printr-un e-mail pe adresa furnizată de către client. Vă rugăm să ne contactați pentru a verifica stocul disponibil la momentul primirii comenzii, termenul de rezervare pe care vi-l putem oferi și condițiile în care vă putem face rezervarea produselor comandate. Vă rugăm frumos să nu efectuați o plată în contul nostru înainte de a vă confirma disponibilitatea în stoc pentru produsele comandate.

Dacă alegeți să achitați comanda la primirea produselor atunci, la totalul comenzii, se va adăuga un comision în valoare de 5 lei  („Comision pentru plata la livrare”) . În confirmarea de comandă pe care o veți primi prin e-mail, va fi afișat Comision pentru plată la livrare: 5,00 Lei. 

Termenele și condițiile comerciale valabile pentru acest site web (magazin virtual online) se pot modifica oricând, fără a ne obliga la o notificare prealabilă a clienților / vizitatorilor săi. Înainte de plasarea oricărei comenzi pe acest site web va rugăm să citiți cu mare atenție termenii și condițiile actualizate la acel moment dat.

Depunem eforturi pentru a evita orice informație eronată și pentru a le corecta pe cele care le descoperim sau care ne sunt semnalate de către vizitatori, clienți, furnizori, parteneri, etc. Există însă totuși posibilitatea ca unele informații și/sau fotografii și/sau filme care apar în acest magazin virtual să fie eronate, incomplete sau neactualizate. Nu ne asumăm nicio răspundere, de niciun fel, pentru erorile apărute în acest magazin virtual și/sau pentru eventualele pierderi și neplăceri create, indiferent de natura lor și de cuantumul lor. Prin vizitarea sau folosirea acestui site web, a magazinului virtual aferent, vă asumați întreaga responsabilitate pentru orice consecință ce derivă din asta, exonerându-i total pe vânzător / comerciant precum și pe furnizorii acestuia, pe fabricanti, pe parteneri.

Pentru comenzile care menționează ridicarea personală a produselor de la sediul furnizorului, predarea produselor se va face programat, la o dată și oră care vor fi comunicate clientului. Prezentarea clientului la sediul furnizorului fără o programare prealabilă, îi dă dreptul furnizorului să refuze livrarea comenzii.

Condiții de returnare a produselor și retragerea din contractele încheiate la distanță de către clienți consumatori / persoane fizice

Dacă sunteți client (persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândește, utilizează ori consumă produse sau servicii, în afara activității sale profesionale) atunci puteți returna bunurile achiziționate din acest magazin virtual în condițiile prevăzute de OUG nr. 34 din 4 iunie 2014. Cumpărătorul consumator are dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze un produs sau să renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la livrare / prestare, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de returnare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la un serviciu expiră în termen de 14 zile calculate de la momentul livrării produsului sau prestării serviciului.

Pentru produsele comandate care nu corespund așteptărilor sau care nu se potrivesc ca dimensiuni sau alte caracteristici, înlocuirea se va putea face de către furnizor și la o dată ulterioară, comunicată clientului, fără a se depăși termenul legal, în limita posibilităților- luând în considerare stocul existent etc.

Pentru produsele returnate, restituirea contravalorii lor se va putea face de către furnizor și la o data ulterioară, comunicată clientului, fără a se depăși termenul legal.

Integritatea și cantitățile produselor primite prin curier vor putea fi reclamate ca neconforme  consemnând semnele vizibile de deteriorare a coletului în prezența curierului livrator pe AWB, respectiv prin poze trimise pe e-mail la adresa contact@amrita.ro a produsului deteriorat și a ambalajului acestuia. Orice reclamație care nu este însoțită de consemnăriea pe AWB a constatării deteriorării sau lipsei de produse, va fi considerată total nefondată și va fi ignorată. Vă solicităm să deschideți coletele și să verificați conținutul lor precum și integritatea produselor primite în prezența curierului livrator pe cât posibil sau în cel mult 24 de ore de la preluare.

Clientul (cumpărătorul) suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care furnizorul acceptă să suporte acele costuri legate de returnare. Astfel, costul transportului ce implică returnarea produsului ce se dorește a fi returnat este suportat de către client. Dacă se dorește ca vânzătorul să se ocupe de organizarea transportului, atunci costul acestuia va fi reținut din valoarea ce va fi transferată înapoi către client.

Cumpărătorii care au calitatea de persoane juridice sau profesioniști:

Dacă sunteți client persoană juridică sau profesionist, va trebui să formulați mai intâi o cerere de retur către furnizor iar returnarea produselor va putea fi făcută numai dacă furnizorul își dă acordul în acest sens. Clienții persoane juridice sau profesioniștii nu beneficiază de drepturile consumatorului stipulate în OUG nr. 34 din 4 iunie 2014. Furnizorul nu este obligat să accepte cererile de retur formulate de către clienții persoane juridice sau profesioniști și nu se obligă la oferirea unei motivații în cazul în care refuză acceptarea returului produselor comandate și livrate anterior.

Dacă sunteți client, și dacă doriți să vă retrageți din contract (sa faceți un retur), va trebui să anunțați în scris decizia dumneavoastră de retragere din contract (decizia de retur), printr-un e-mail transmis la adresa contact@amrita.ro, dar nu mai târziu de a 14 zi calendaristic calculat de la data la care comanda, care includea produsele pe care doriți să le returnați, v-au fost livrate. 

În cazul în care doriți să returnați produse comandate prin acest magazin virtual, aveți posibilitatea de a face acest lucru prin curier sau să le predați personal furnizorului S.C. Amrita S.R.L. la adresa str. Cernatului nr. 27, 525400 Târgu Secuiesc, jud. Covasna, tel. 0742511254, în zilele de luni până vineri (cu excepția zilelor de sărbători legale), în intervalul orar 8 – 15:00. După înregistrarea cererii de retur, produsele pe care doriți să le returnați trebuie livrate prin curier sau înmânate personal la adresa menționată mai sus, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea din contract. Termenul este considerat respectat dacă produsele sunt trimise vânzătorului înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Returnarea sumelor cuvenite clientului se va face în conformitate cu prevederile de OUG nr. 34 din 4 iunie 2014, se efectuează prin transfer bancar în contul indicat de către client, fără a se asuma răspunderea pentru corectitudinea datelor furnizate de către client.

În cazul în care un client  dorește să returneze doar o parte din produsele comandate într-o singură comandă, atunci clientului i se va restitui din costurile de transport achitate inițial pentru livrare numai o cotă parte, proporțională cu greutatea sau volumul produselor returnate, raportat la greutatea sau volumul total al comenzii inițiale. 

În vederea returnării, vă rugăm ca produsele pe care doriți să le returnați să fie ambalate corespunzător, pe cât posibil cât mai asemănător modului în care au fost ambalate atunci când le-ați primit, pentru a le feri cât mai mult de posibilitatea deteriorării pe parcursul transportului înapoi la furnizor.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:

  1. Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar, respectiv materialul ceramic făcut la comanda clientului;
  2. Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  3. Bunuri care sunt sigilate, desigilate, deschise după livrare, de exemplu adezivi la sac, chituri…..;
  4. Produse care prezintă modificări fizice vizibile (lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice etc), livrate prin curier și pentru care nu s-a semnalat în scris, la adresa de e-mail contact@amrita.ro, în maxim 24 de ore de la momentul primirii comenzii de la curier, nicio sesizare cu privire la starea respectivă de deteriorare.
  5. Produsele care prezintă modificări fizice sau urme datorate folosirii excesive, folosirii incorecte sau intervențiilor neautorizate. Produse deteriorate de către client. Produse care au fost folosite greșit de către cumpărător și care au suferit modificări față de starea lor inițială.

Furnizorul nu va accepta returnarea produselor și / sau serviciilor pentru care legile și reglementările în vigoare interzic returul sau pentru care nu este obligat de nicio lege sau reglementare în vigoare să o facă. În acest caz furnizorul nu va restitui cumpărătorului nicio sumă de bani și nicio compensație, de niciun fel, fiind exonerat de orice răspundere, de orice fel.

Comanda plătită de client înainte de expediere și expediată de către vânzător în conformitate cu informațiile de livrare salvate în contul comenzii (nume destinatar, adresa de livrare, telefon de contact, modalitate de transport) dar nepreluată de la curier de către cumpărător sau de către destinatarul menționat în datele de livrare, returnată de către curier vânzătorului, va fi considerată abandonată de client dacă acesta nu a formulat un refuz de primire către curier, sau o cerere de retur către furnizor sau o cerere de anulare a comenzii în termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul la care curierul care a transportat comanda a avizat destinatarul cu privire la demararea procedurii de livrare către destinatar. În cazul unei astfel de comenzi abandonată, furnizorul nu este obligat să proceseze returul / stornarea comenzii dacă a respectat indicațiile primite de la cumpărător sau destinatar prin formularul de comandă sau prin orice altă formă de comunicare.

Comanda plătită de clientul persoana juridica sau profesionist înainte de expediere și expediată de către vânzător în conformitate cu informațiile de livrare salvate în contul comenzii (nume destinatar, adresa de livrare, telefon de contact, modalitate de transport) dar nepreluata de la curier de către cumpărător sau de către destinatarul menționat în datele de livrare, returnată de către curier vânzătorului, va fi considerată abandonată.

Conform art. 563 al Noului Cod Civil, clientul va avea posibilitatea de a revendica produsele abandonate iar dreptul la acțiunea în revendicare este imprescriptibil, cu excepția cazurilor în care prin lege se dispune altfel. După revendicare, dacă aceasta este justă, clientul va putea prelua bunurile aparținând comenzii abandonate, pe cheltuiala proprie, de la adresa sediului furnizorului, mai sus menționată, sau de la o altă adresă, la care furnizorul a depozitat respectivele produse abandonate, adresa care îi va fi comunicată clientului de către furnizor. Dacă furnizorul va fi în imposibilitatea de a preda cumpărătorului bunurile pe care acesta le-a abandonat anterior, atunci furnizorul va trebui să îi achite cumpărătorului contravaloarea acestora conform comenzii înregistrate inițial (la valoarea inițială). Contravaloarea serviciilor de livrare nu se vor returna cumpărătorului deoarece serviciul a fost prestat anterior, conform cerinței cumpărătorului, în modalitatea și în forma solicitată de acesta la momentul plasării comenzii. Furnizorul nu va datora nimic cumpărătorului pentru bunurile abandonate. Dacă păstrarea bunurilor abandonate au implicat costuri pentru furnizor atunci cumpărătorul va primi bunurile revendicate numai după ce va plăti integral furnizorului aceste costuri.

Cumpărătorul își asumă toate riscurile și consecințele care pot rezulta din abandonarea unei comenzi, indiferent de cauzele și împrejurările care au dus la acest abandon.


Garanția produselor și / sau serviciilor este cea anunțată de către comerciant, dar nu poate fi mai mică decât durata minimă prevăzută în legile și reglementările legale în vigoare. În cazul în care furnizorul nu menționează un termen de garanție atunci acesta va fi egal cu minimul reglementat pentru tipul respectiv de produs sau serviciu.

Declarăm că sunt respectate cerințele legale impuse de OG nr. 21 / 1992 incluzând modificările ulterioare, OUG nr. 140 / 2021, HG nr. 786/ 1996 modificată și completată prin legea nr. 37 / 2002. Garanția legală de conformitate se completează cu prevederile OUG nr. 140 / 2021.

Mărcile și denumirile comerciale ce apar în acest magazin virtual / site web aparțin deținătorilor lor legali.